Opinie o Nas

Astro Goya 590 0529 - oprawa obrazowa

Dostępność: Sprawdź na Live Chat ( godz. 9.00 - 15.00 )
Wysyłka w: 24 h ( dla towaru dostępnego na magazynie)
Cena: 1 076,00 zł 1076.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0 (Ilość ocen: 0)
Producent: Astro Lighting
Kod produktu: 0529
Pin It

Opis

Produkty renomowanej angielskiej marki Astro Lighting cieszą się uznaniem klientów na całym świecie ze względu na wysoką jakość wykonania, nowoczesny design oraz przyzwoitą cenę. 

 

Oprawa obrazowa Goya 590 0529 w wykończeniu ze szczotkowanego niklu.


Oprawa korzysta z jednego źródła światła T5 o mocy 13W.

 

 


 

  • Źródło  T5
  • Max moc  13W
  • Wysokość   5cm
  • Szerokość   59cm
  • Głębokość   21cm
  • Szczelność IP20
  • Kolor  szczotkowany nikiel

 


Opinie o produkcie (0)

Dostawa

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

W Astro-24 klient nie ponosi kosztów wysyłki. Wszystkie zamówione towary niezależnie od wartości zamówienia wysyłamy na swój koszt.

KIEDY ZOSTANIE DOSTARCZONE MOJE ZAMÓWIENIE?

Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00. Kurier powinien dostarczyć przesyłkę w ciągu  1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki. Z reguły przesyłki dostarczone są następnego dnia roboczego .

Zamówienia złożone do godziny 10.00 wysyłamy tego samego dnia w przypadku płatności za pobraniem oraz przelewu natychmiastowego ( opcja dotyczy tylko towaru dostępnego na magazynie)

W przypadku zwykłego przelewu wysyłkę realizujemy po zaksięgowaniu płatności na koncie.

Płatność przy odbiorze w przypadku dostawy kurierem jest możliwa dla zamówień o wartości do 5 000 zł.

PO JAKIM CZASIE PO OTRZYMANIU WIADOMOŚCI POTWIERDZAJĄCEJ WYSYŁKĘ MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE ?

Odczekaj co najmniej 6 godziny po otrzymaniu wiadomości z potwierdzeniem wysyłki, zanim klikniesz link monitorowania. Dzięki temu kurier będzie mieć czas, aby odebrać Twoje zamówienie z naszego magazynu.

CZY ADRES DOSTAWY MOŻE BYĆ INNY NIŻ ADRES RACHUNKU?

Tak, pod warunkiem że oba znajdują się w tym samym kraju. Wpisz oddzielny adres przesyłki i adres rachunku podczas finalizacji zamówienia.

CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE ZNAJDĘ TU ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIE?

Zachęcamy do kontaktu z naszym przyjaznym zespołem do spraw Obsługi Klienta sklepu internetowego :

  • INFOLINIA 514 215 581
  • E-MAIL biuro@synergia48.pl
  • LIVE CZAT Dostępny w prawym dolnym rogu ekranu

W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. O zmianie statusu zamówienia będą Państwo informowani e-mailowo.
Dokładamy wszelkich starań aby zamówiony towar znalazł się u Klienta jak najszybciej i jak najbezpieczniej zapakowany. Jeśli zdarzy się, że przesyłka nie zostanie doręczona w ustalonym terminie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia.

Zwrot

Zmieniłeś zdanie i chcesz oddać zakupy do sklepu? W Astro-24 nie ryzykujesz. Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne pudełko, wszelkie etykiety, wypełnienia oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Aby zwrócić dany produkt można wypełnić znajdujący się poniżej formularz o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i przesłać do nas wraz ze zwracanym towarem na adres :

Synergia48
05-140 Serock
Izbica, ul Leszczowa 1

Uwaga. Prosimy zwracany towar starannie zapakować, aby zawartość nie została uszkodzona w trakcie transportu.

Formularz Odstąpienia od Umowy

KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?

Zwroty uiszczamy w ciągu 14 dni. Realizacja płatności przez Twój bank może potrwać dodatkowo kilka dni. Co dzieje się w ciągu tych 14 dni? Nasz zespół do spraw zapewniania jakości sprawdza wszystkie zwrócone produkty, aby upewnić się, że ich stan jest zgodny ze stanem towaru przed wysyłką. Następnie, zwrot płatności na Twoje konto trwa kilka dni roboczych.

CO NALEŻY ZROBIĆ, JEŚLI OTRZYMAM PRODUKT USZKODZONY, WADLIWY LUB NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM?

Dokładamy wszelkich starań aby towar wysyłany do klienta był sprawdzony przed wysyłką przez nasz dział jakości .

Jeżeli jednak zdarzy się że produkt który otrzymałeś jest uszkodzony lub wadliwy lub niezgodny z zamówieniem skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez:

  • INFOLINIA 514 215 581
  • E-MAIL biuro@synergia48.pl
  • LIVE CZAT Dostępny w prawym dolnym rogu ekranu

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl